RSSВерсія для друку
Як зміниться ситуація щодо захисту прав споживачів із появою нової структури?
07.03.2012

Наприкінці минулого – початку 2012 року система захисту споживчих прав в Україні зазнала певних змін. Замість управлінь створені інспекції з захисту прав споживачів.

Замість Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики створена Держспоживінспекція, яка знаходиться в структурі Міністерства. 

То як ця реорганізація безпосередньо вплине на забезпечення прав українських покупців? Що відтепер необхідно знати громадянам у разі виникнення проблем зі своїми споживчими правами? Якість товарів: чи покращиться вона завдяки змінам у законодавстві? Чи стануть перевірки підприємств більш оперативними? Які нормативні документи і досі вимагають термінового та корінного редагування? 

Ці та інші питання обговорюватимуться 12 березня (понеділок) о 14.00 під час засідання Донецького прес-клубу. Захід проводиться напередодні Всесвітнього дня захисту прав споживачів.