RSSВерсія для друку
«Маркетинг медичного закладу: новий клієнт — знайти і втримати»
16.09.2014

1 жовтня 2014 року вп'яте відбудеться щорічна конференція «Сучасне управління та охорона здоров’я».

Тема цьогорічної конференції: «Маркетинг медичного закладу: новий клієнт — знайти і втримати».

 

Конференція проходитиме в рамках Міжнародної медичної виставки Охорона здоров’я 2014, тож при реєстрації для участі в конференції Ви автоматично отримаєте квиток одразу на три дні виставки.

Серед спікерів конференції:

  • Максим КАЦЕВИЧ, комерційний директор медичної компанії «Ilaya», з доповіддю «Альтернативні шляхи пошуку нових клієнтів. Досвід клініки «Ilaya»;
  • Наталія ТУЛІНОВА, заступник Генерального директора з питань розвитку, маркетингу і продажів клініки «Ісіда», з доповіддю «Ребрендінг клініки «Ісіда». Шлях розвитку тривалістю 22 роки»;
  • Євгеній БОЙЧЕНКО, директор медичного центру «Леомед», з доповіддю «Репозиціонування медичного центру «Леомед»;
  • Максим МОСКАЛЕНКО, генеральний менеджер клінік «Німецька стоматологія», з доповіддю «Паралельні світи медицини — клієнт і пацієнт».

Детальніше

03.05.2024.

Уряд врегулював процедуру розширення Національного переліку основних лікарських засобів

Кабінет Міністрів України затвердив зміни до механізму...
03.05.2024.

Договори між НСЗУ та аптечними закладами за програмою «Доступні ліки» укладатимуться на довгостроковий період

З 1 грудня 2024 р. Національна служба здоров’я України...