«Маркетинг медичного закладу: новий клієнт — знайти і втримати»
16.09.2014
1 жовтня 2014 року вп'яте відбудеться щорічна конференція «Сучасне управління та охорона здоров’я».
Тема цьогорічної конференції: «Маркетинг медичного закладу: новий клієнт — знайти і втримати».
Конференція проходитиме в рамках Міжнародної медичної виставки Охорона здоров’я 2014, тож при реєстрації для участі в конференції Ви автоматично отримаєте квиток одразу на три дні виставки.
Серед спікерів конференції:
- Максим КАЦЕВИЧ, комерційний директор медичної компанії «Ilaya», з доповіддю «Альтернативні шляхи пошуку нових клієнтів. Досвід клініки «Ilaya»;
- Наталія ТУЛІНОВА, заступник Генерального директора з питань розвитку, маркетингу і продажів клініки «Ісіда», з доповіддю «Ребрендінг клініки «Ісіда». Шлях розвитку тривалістю 22 роки»;
- Євгеній БОЙЧЕНКО, директор медичного центру «Леомед», з доповіддю «Репозиціонування медичного центру «Леомед»;
- Максим МОСКАЛЕНКО, генеральний менеджер клінік «Німецька стоматологія», з доповіддю «Паралельні світи медицини — клієнт і пацієнт».