Як повідомляється на сайті ДП «Державний експертний центр МОЗ України» (далі — ДЕЦ), з 15 лютого 2017 р. планується змінити вартість послуг з проведення експертизи матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизу матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення.
Зміна вартості послуг пов’язана з необхідністю приведення розмірів заробітної платні працівників ДЕЦ у відповідність з новими соціальними стандартами захисту населення, що працює, задекларованих Урядом з 1 січня 2017 р., виходячи з мінімальної заробітної плати у розмірі 3200 грн. (відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» від 21.12.2016 р. № 1801-VIII), удосконаленням експертної роботи Центру, реалізацією рекомендацій, передбачених Звітом щодо відповідності процедури державної реєстрації лікарських засобів в Україні законодавству та стандартам ЄС, що розроблені в рамках проекту Європейського банку реконструкції та розвитку.
Крім того, відбулися зміни в структурі ДЕЦ, які, у свою чергу, сприятимуть підвищенню якості надання послуг, приведенню у відповідність з нормативними термінів експертизи матеріалів, що подаються на реєстрацію, перереєстрацію та внесення змін, за рахунок підсилення експертних підрозділів, підвищення оплати праці співробітників, що дозволить зменшити плинність висококваліфікованих кадрів за рахунок об’єктивної оплати їх праці.