RSSВерсія для друку
Конкурс ідей «Ефективні комунікації для ОГС»
16.02.2012

Проект ПРООН «Розвиток громадянського суспільства» оголошує конкурс ідей «Ефективні комунікації для ОГС» (надалі – Конкурс) серед організацій громадянського суспільства. Півфіналістам Конкурсу буде запропонована безкоштовна участь у п’ятиденному тренінгу з практичних навиків ефективних комунікацій, що буде проведений спеціалістами Reuters Corporation. Фіналісти Конкурсу отримують гранти для реалізації власних міні-проектів з впровадження комунікаційних заходів та розробки комунікаційних продуктів.


Мета: Надати організаціям громадянського суспільства більше навиків та знань з використання комунікаційних інструментів, що найбільш вдало підійдуть їхньому виду діяльності, створюючи інформаційні приводи та новини в більш широкому контексті, та здійснюючи активнішу комунікацію з цільовою аудиторією та іншими учасниками процесу.


Цей Конкурс допоможе ОГС розвинути свої медіа навики та вміння, в той же час демонструючи їм потреби ЗМІ та допомагаючи краще зрозуміти попит та очікування одне одного. Крім того, ОГС отримають кращий досвід з розробки комунікаційних продуктів, проведення адвокаційних та інформаційних кампаній, а також вміння ефективніше використовувати соціальні медіа з метою кращого поширення інформації серед цільової аудиторії та інших учасників процесу.

До участі в Конкурсі запрошуються представники офіційно зареєстрованих громадських і благодійних організацій, які відповідають наступним вимогам:


Організації, що спеціалізуються у наступних тематичних напрямках:


o Представлення інтересів вразливих верств населення (люди з інвалідністю; вразливі категорії дітей, молоді та жінок; особи, що утримуються під вартою, тощо);


o Збільшення прозорості та підвищення відповідальності влади;


o Захист прав людини.


Мінімум 2 роки успішного досвіду діяльності організації у вищезазначених напрямках;


Підтверджений намір здійснити конкретні комунікаційні заходи в найближчі місяці для досягнення цілей організації.


Під час тренінгу учасники також матимуть можливість вдосконалити ідеї власних міні-проектів. За результатами доопрацьованих ідей комунікаційних міні-проектів, компетентне журі визначить переможців Конкурсу, які отримують фінансування для реалізації міні-проектів (у розмірі до $5,000).

Термін реалізації проектів – до 2-х місяців.



Кінцевий термін подачі заявки на участь у конкурсі – 27 лютого 2012 р.



Детальніша інформація за адресою: