RSSВерсія для друку
Систему обліку лікарських помилок розробили в Казахстані
04.04.2012

 

У Казахстані розроблено механізм автоматизованого збору інформації про неякісно надані медичні послуги. Нову систему обіцяють запустити в республіці у другій половині 2012 року, повідомляють місцеві ЗМІ.

За даними обліку, що ведуть неурядові організації республіки, багато пацієнтів скаржиться на те, що під час госпіталізації медики вимагають плату за гарантований обсяг медичної допомоги. Крім того, хворі змушені підписувати папери з офіційним відмовою від претензій до якості наданої медичної допомоги.. Найбільше скарг надійшло на адресу хірургів, стоматологів, акушерів-гінекологів, терапевтів, педіатрів і лікарів швидкої допомоги.

У 2011 році в Моз Казахстану від пацієнтів надійшло понад 2,5 тисяч скарг, 29 відсотків яких визнані обґрунтованими. Матеріали 393 перевірок медустанов в 2011 році направлені в органи внутрішніх справ, суди, фінансову поліцію і прокуратуру. Порушено 15 кримінальних справ. За 118 випадків проводиться дослідча перевірка.

 "Показник обґрунтованих скарг громадян, розглянутих комітетом у 2011 році, знизився на 23 відсотки в порівнянні з 2010 роком. Більше половини звернень пов'язано з неякісним лікуванням", – зазначив віце-прем'єр-міністр охорони здоров'я Казахстану Ерік Байжунусов.

Детальніше за адресою:

http://amn.net.ua/ukr/news/za_kordonom/7154