RSSВерсія для друку
Пацієнтів потрібно шукати в Інтернеті
27.07.2012

Торік перед співробітниками системи охорони здоров'я Університету Пенсільванії постало завдання знайти хворих, яким можна було б пересадити легені. У цьому питанні вони вирішили піти нестандартним шляхом і звернулися до соціальної мережі Facebook і пошукової системі Google, повідомляє "Ремедіум".

Запустивши онлайн-кампанію і вклавши всього 20000 доларів, фахівці отримали за кілька тижнів понад 4600 "кліків" і 36 звернень. У результаті одну людину внесли до списку очікування на пересадку, а кілька людей проходять обстеження. Експерти заявляють: стратегія дуже вигідна, беручи до уваги, що кожна пересадка приносить лікарні приблизно 100000 доларів.

Університет Пенсільванії закликає активно просувати медичні послуги через Інтернет. На даний момент у США подібну стратегію освоїли лише 150 лікарень. Незважаючи на перспективність, багато експертів вже засудили рекламу. Зокрема, йдеться про тиск на пацієнтів і простих користувачів Мережі, а також про розголошення особистої інформації.

Детальніше:

http://amn.net.ua/ukr/news/za_kordonom/10407