RSSВерсія для друку
На Дніпропетровщині презентували європейський підхід до роботи єдиних диспетчерських служб
13.06.2013

Виклик "швидкої" за допомогою інтернету, аудіо- та відеофіксація обслуговування пацієнтів, комп'ютерні планшети, GPS-системи та мобільний зв'язок у кожній бригаді - такий підхід до роботи єдиних диспетчерських служб презентувала компанія Avaya під час проведення у Дніпропетровську кущової наради з питань реалізації Національного проекту "Вчасна допомога".

Проект "Вчасна допомога" впроваджується в Україні за завданням Президента України Віктора Януковича. У рамках проекту передбачається створити 27 регіональних диспетчерських служб, інформація з яких буде надходити в два дата-центри. Їхнє програмне забезпечення дозволить автоматично визначити телефонний номер пацієнта та встановити його місцезнаходження, навіть якщо зв'язок із ним раптом урветься.

Детальніше…