RSSВерсія для друку
МОЗ: Що робити, якщо медичний заклад не підключений до системи eHealth?
04.04.2018

В Міністерстві охорони здоров’я повідомляють, що ще не всі медичні заклади встигли підключитись до eHealth. В таких закладах поки неможливо підписати декларацію.

Ця ситуація пояснюється відсутністю у деяких закладах технічних можливостей для того, щоб оформити декларацію про вибір лікаря та внести її в електронну систему охорони здоров’я. Таких медичних установ по всій Україні ще багато, підключення триває. Точної дати вирішення технічних питань у Міністерстві не називають, але обіцяють сприяти цьому процесу в усіх регіонах України.

Наразі можна скористатись інструкцією, яку надали в прес-службі МОЗ.

Пацієнт не може підписати декларацію з лікарем, якщо заклад, в якому працює лікар, не підключений до електронної системи охорони здоров’я. Це технічно неможливо. Що робити:

  1. Дізнайтеся точну дату, коли заклад буде підключено до системи «Електронне здоров’я». Якщо відповіді на це питання немає у вашого лікаря і у реєстратурі, то зверніться до головного лікаря.
  2. Якщо ви уже визначились з лікарем і медзакладом, куди будуть направлятись гроші за ваше обслуговування, ви можете зачекати: кампанія з вибору лікаря буде тривати до тих пір, поки усі українці не оберуть собі лікаря.
  3. Ви також можете обрати іншого лікаря. Підключені до електронної системи медзаклади, які готові підписувати декларації з пацієнтами, ви впізнаєте за наліпкою “Тут можна обрати свого лікаря”.

Джерело