Медична реформа у 2019 р. буде включати в себе появу нових електронних документів, які мають поліпшити роботу лікарів і позбавити їх від паперової тяганини. Зокрема, Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) України планує впроваджувати електронні медичні записи, що мають стати першим кроком до безпаперової роботи лікарів. Такі системи вже успішно працюють у багатьох країнах. Тож розповідаємо нашим читачам, як це буде відбуватися.
Електронний медичний запис — це елемент даних про пацієнта, які збираються в закладі охорони здоров’я та зазвичай зберігаються в медичних інформаційних системах (МІС), якими користується цей заклад.
У 2019 р. дані будуть передаватися в електронну медичну картку, діяльність якої забезпечується державою. Дані можуть збиратися в декількох закладах, і завдяки тому, що вони зберігаються в централізованій системі, в подальшому будь-який заклад охорони здоров’я та будь-який лікар можуть мати доступ до цих даних практично в цілодобовому режимі 24/7, але в тому обсязі, який дозволив пацієнт і який є необхідним для надання медичних послуг.
Таким чином вирішується проблема, коли в різних закладах у пацієнта різні картки і записи, і дуже часто жоден з цих наборів документів не містить вичерпної інформації про пацієнта.
Дані до електронної медичної картки збираються через встановлені в закладах охорони здоров’я МІС та відправляються до Центральної бази даних.
Завдяки централізованому зберіганню даних: