09.10.2018

З 8 жовтня 2018 р. офіційно почав роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України (НСЗУ). Короткий номер — 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, який обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

На які запитання можна отримати відповідь

Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з НСЗУ — на всі ці запитання можна буде отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677.

Відповіді на деякі питання будуть доступні цілодобово

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Усі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.

Коментар Олега Петренка

«623 заклади первинної медичної допомоги країни уже уклали договори з НСЗУ і перейшли на нову систему фінансування. Лікарі отримали кращі умови праці і підвищені зарплати. У цих закладах обрали свого лікаря понад 12 млн українців. Вони мають право на гарантований безоплатний перелік медичних послуг. Отже, за півроку діяльності НСЗУ виконана величезна робота. І в цій роботі нам надзвичайно важливо отримувати зворотний зв’язок і від пацієнтів, і від лікарів. Саме для цього створено наш контакт-центр. Жоден дзвінок і звернення не залишиться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися перш за все на користь лікаря та пацієнта», — говорить О. Петренко, голова НСЗУ.

Контакт-центр створений за світовими стандартами і відповідатиме міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг.

Джерело