RSSВерсія для друку
Disney не рекламуватиме фаст-фуд через дитяче ожиріння
05.06.2012

Компанія Walt Disney, власник телемережі ABC, відмовиться від реклами фаст-фуда під час дитячих передач на телебаченні, а також на всіх своїх сайтах дитячої тематики, повідомляє Reuters.

Компанія перестане транслювати рекламу, яка не відповідає нормам здорового харчування. Глава Walt Disney Боб Айгер і перша леді США Мішель Обама сьогодні оголосять про це у Вашингтоні.

Причиною введення заборони на подібну рекламу став високий рівень ожиріння США: від нього страждає близько однієї третини дітей і підлітків. Згідно з дослідженнями Інституту медицини за 2006 рік, фаст-фуд є однією з головних причин виникнення ожиріння.

Наприкінці травня 2012 мер Нью-Йорка Майкл Блумберг підписав указ про заборону на продаж цукровмісних напоїв у тарі об'ємом більше 16 унцій (приблизно півлітра) в ресторанах, театрах, гастрономах і наметах.


Детальніше:
http://amn.net.ua/ukr/news/za_kordonom/8737